Pel que fa referència a aquest esquema es pot veure que hi ha 2 eixos, els verticals ens indiquen les diferents interaccions que existeixen i els horitzontals ens marquen els focus. Es poden observar una sèrie de cercles de colors que exemplifiquen les diverses activitats que es poden realitzar a l'aula. Aquesta font, esquematitza els tipus d'aprenentatge segons les activitats que es realitzin, i els aprenentatges sera o oberts o dirigits o per competències o per disciplina.
La majoria d'activitats estan dintre dels eixos d'interacció oberta i focus en les competències que són les que estan relacionats ambels coneixements i la seva comunicació.
Hi ha 2 cercles que estan a la banda d'interacció oberta i focus en la disciplina que amb el cercle d'exercitacions formen un altre cercle més gran, que són les anomenades pissarres digitals, que amb la relació de tots aquests materials es fan realitat les pissarres digitals. Aquesta banda de l'esquema, está relacionada amb la recerca d'informació i la seva comunicació.
Pel que fa al cercle d'exercitacions, es pot veure que es l'equilibri de totes les àrees que hi ha.
Per finalitzar, hi ha un últim cercle que està en l'eix de la interacció digirida, els contignuts adaptatius, que són aquells que necessiten d'algú per poder realitzar-los.
A partir de que introduces las pizarras digitales ya no se entiende el análisis... Mira de cambiar el color de los enlaces inactivos, porque no se ven...
ResponderEliminar